INNKJØP 04/05.06 2012

 

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter en kjempefin dag i bursdag til Amalie og Christina. Gratulerer kjempemasse med dagen deres som har vært! Det var superkoselig, og jeg har hatt det utrolig morsomt. Helgen har vært kjempebra også, som jeg har fortalt har jeg vært i Drammen med beste jentene. Og da ble det litt små innkjøp, samt gave til Christina og Amalie. Jeg og Katarina bestemte oss for å kjøpe noe sammen til de, så da ble det Justin Bieber parfyme som de forresten har fått inn på Cubus nå! Herregud, er faktisk litt misunnelig. Hahha. Men nå skal jeg og mamma se på en eller annen film som starter på TV. Blogg Vs Blogg finalen blir avsluttet i kveld, men jeg legger det ikke ut på bloggen før i morgen. Vi snakkes!

 

Syntes om det bittelille innkjøpet? Har du også lyst på Justin Bieber parfyme?

 

5 kommentarer
    1. Har den parfymen <3
      og hårmaskaraen!
      Hvor får du egentlig alle pengene fra, siden du handler hele tiden?

    2. Maren: Jeg får 1500kroner i måneden + noe ekstra av mamma og pappa. Dette skal gå til alt jeg gjør, som kino, byturer, klær osv. Også elsker jeg å handle, og da ser jeg liksom ingen grunn til å ikke gjøre det :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg