FLOWER, PINK HAIR MASCARA

Heihei! I går fikk dere gjesteblogging fra Dalia, beste <3 Håper dere likte det, det gjorde i hvertfall jeg! Også er hun jo bare så utrolig herlig! Grunnen til at jeg ikke kunne blogge som jeg lovte var at jeg er hos pappa. Ogsp var jeg, Dalia, Katarina og Laila i byen i går. Superkoselig!

I dag var jeg i Drammen med Laila igjen, også kjøpte jeg sån rosa hårmaskara. Jeg elsker den. Og som dere ser på bilde under har jeg en sånn rosegreie til Iphonen min, den er så søt! Hahah, virker som en liten fjortis når jeg bare nevner rosa stuff lixm. Neida.. Nå sitter Sindre og Kim Robin og tuller med facebooken min, så jeg må få stoppet dem før det går for langt! Vi snakkes :))

 

 

¨

 

TYCKS?

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg