U SMILE, I SMILE

Hei! I dag har verdens beste venninne bursdag! Jeg valgte å skrive ett innlegg bare for henne, fordi hun er ja.. Verdens beste venninne 🙂 

Laila, jeg har kjent deg snart i ett helt år. Et år som betyr veldig mye for meg. Jeg startet på ungdomsskolen og du startet, vi ble kjent med hverandre, og ja. Se hvor vi er i dag! Vi er utrolig like, men har også våre forskjeller. Når jeg sier noe til deg, føler jeg at du forstår meg. Og du fullfører alltid setningene mine før jeg i det hele tatt får begynt. Du har en utrolig personlighet og jeg kan si med hele mitt hjerte at du er min beste venn! Du er så fantastisk, snill og god! Når jeg kommer på skolen og du ikke er der går jeg til hver eneste person og spør hvor du er. Tro meg, det er sant! Timesvis lange skype samtaler, meldinger, skoletimer og ringeminutter har gjort deg til det du er nå. Min beste venn! Selv om du ikke alltid har hatt det så bra, har det blitt bedre. Jeg er her uansett for deg, du er her for meg. Er det ikke sånn det skal være da? 

Jeg gleder meg sykt til sommeren nå! Alt det vi skal gjøre sammen, bli enda bedre kjent med hverande. Vi skal sole oss, bade, dra på shopping og kino, drammen og tønsberg turer, danseoppvisning, guud som jeg gleder meg!!

 

 

   

Det er litt kleint å skrive dette her, fordi jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skulle skrive det. Men nå er det gjort.. Også ønsker jeg deg en superfin kveld videre! Husk Paradise <33 

 

u smile, I smile! <33 Snuuuufs… hahah 🙂

2 kommentarer
    1. Aww, jentaa miii! <3 <3 Utrolig glad i deg! <3 Vet ikke hva jeg skulla ha gjort uten deeg! <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg