BE HAPPY, langhelg

Hei! Nå har jeg plantet meg i senga! Er så deilig å endelig få slappet av etter en uke med med en del jobbing fram mot tentamen som er neste uke. Men herregud så bra, vi har langhelg folkens! Tirsdag er det arbeidernes dag noe som vil si at alle de som arbeider har fri. Og mandag er en inneklemt dag, så flaks! Også har jeg to dager med ordentlig skole, og norsktentamen på fredag. Så er det helg igjen! Hahah, syntes vi har så mye fri framover nå jeg! Sommerferien er snart, jeg skal til Paris, Spania og forhåpentligvis England. Denne sommeren kommer til å bli helt herlig! Men ellers gjør jeg ikke stort nå, har lyst til ¨å gå ut en tur å finne på noe. Men er ikke så lett når man ikke vet hvem man kan finne på noe med.. Jaja, jeg har Lovehearts da <3

 

 

 

Tycks? Hva skal du til sommerferien?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg