NÅ KAN DU STEMME!!

Nå følte jeg at det var på tide å fortsette med blogg vs blogg. Jeg har plukket ut de fem bloggene jeg syntes er best. Det vil si at de har ett fint design, blogger med bilder, lite skrivefeil og blogger minst en gang i uken. Det var litt vanskelig, siden det var så mange fine blogger men etter en stund så fant jeg mine favoritter. Jentene bak to av disse bloggene her kjenner jeg utenom blogg også, men det har ingen ting å si med at de ble valgt. 

Det dere kan gjøre nå er å stemme på en av bloggene nedenfor, og du kan stemme så mange ganger du vil. Gjerne på forskjellige blogger også. Dere får ikke lov å stemme på dere selv, så hvis dere skal stemme må dere gjøre det på noen andre. Jeg går videre med blogg vs blogg når jeg føler for det, og da er det to stykker som kommer i “finalen” og da skal dere få lov til å stemme enda en gang. Jeg har bare en ting å si, LYKKE TIL!

 

nr 1.

 

Celine Michaela

 

nr 2.

Vilde og Thea

 

nr 3.

 

Linda

 

nr. 4

Marita

 

nr 5. 

Vilde

 

Nå er det bare å stemme i vei! LYKKE TIL FOLKENS <3

 


68 kommentarer

Siste innlegg