PICNIK har lagt ned, snuufs

Hallo folkens! Nå er jeg hjemme igjen etter å hatt en helt fantastisk dag! Etter skolen i dag gikk jeg rett ned til mormor og var der en stund. Så gikk jeg opp igjen til sande for å møte Dalia, vibeke og Laila. Så kom Nicolai og etter det kom Sander. Så det har vært en super dag! Blitt veldig mye mer kjent med Dalia, hun startet på skolen vår på fredag og det kjennes ut som om vi har kjent hverandre en god stund nå. Hun er bare så ufattelig hyggelig, pen og alt mulig rart! Hahah, men nå hopper jeg i dusjen. Også er det bare helt forferdelig at picnik har lagt ned, så nå blir det naturlige bilder framover. Snuufs, klarer ikke redigere i photoshop eller photoscape.. I morgen tar jeg turen til Drammen sammen med noen andre venner, vi snakkes!

 

 

Sorry for lite blogging i dag, opptatt som du sikkert skjønner. BLOGG VS BLOGG blir kåret i løpet av uken tenker jeg. Så det er bare å fortsette å melde seg på HER!

 

Tycks?

4 kommentarer

Siste innlegg