INNKJØP 21.04.2012 – jeg er tilbake

Heihei! Nå er det en stund siden jeg har blogget og grunnen er egentlig bare at jeg har vært veldig lat. Dagene har gått til å slappe av og å gjøre lekser. Nå er det virkelig skjerpings, jeg skal stoppe med alt som heter godteri og brus! Jeg skal bli sunn og flinkere til å trene, for nå kjenner jeg det tar på kroppen! Jeg har satt meg så mange mål, og jeg skal blant annet bli flinkere til å blogge. Legge ut videoer av alt mulig rart, outfits og ha konkurranser! Så nå er det bare å følge med videre på bloggen, for nå starter jeg ett nytt bloggliv. Eheheh, hurra! 😀

 

I går feiret vi bursdagen til Kim Robin hos pappa, han har endelig blitt tenåring! Vi fikk besøk og hadde det superkoselig, men tok også en tur til holmestrand før bursdagen. Der fikk jeg kjøpt meg en singlet, og kom også ut med en basic genser. Elsker den! Nå får jeg fortsette med litt lekser så jeg slipper mye til uka, vi snakkes!

 

En sen bursdagsgave fra onkel, elsker dem!

 

// Singlet 79,- og Genser 149,- Fra Cubus

 

Hva syntes du om at jeg er tilbake etter noen dagers pause fra bloggen? Likte du innkjøpet?

15 kommentarer

Siste innlegg