SWEET JEWELRY, vinn smykker – AVSLUTTET

Jeg kjøpte et smykkestativ på vei hjem fra Gran Canaria og jeg elsker det! Så jeg valgte å bruke det til å ha de mest søteste smykkene mine på, babyrosa, babyblå, lyselilla etc. Jeg har tre smykkestativ nå og ett smykkeskrin, og egentlig hadde jeg hatt bruk for ett til. Men det tar så mye plass! Sminkebordet mitt er nesten gjemt bak smykkene, så jeg lurer nesten på om jeg snart må bli kvitt noe. Jeg har også noen andre smykker på lur, og tenkte å lage en liten konkurranse ut av det. De er helt nye og “merkelappen” er ikke tatt av enda. Jeg tenkte å ikke vise dere de for jeg vil at premien skal være litt hemmelig denne gangen. Det du trenger å gjøre er bare å kommentere innlegget og si at du er med. Husk å legge igjen en mailadresse som du stikker innom daglig. Har du blogg hadde det vært fint om du også kunne lagt meg til som venn! 

 

 

 

ER DU MED? SYNTES OM SMYKKESTATIVET?

Husk å legge igjen mailadresse 🙂

13 kommentarer

Siste innlegg