Gjesteblogging

Hola♥

I går kveld spurte nydelige Anne Lene om jeg hadde lyst til å gjesteblogge for henne, noe jeg så klart ville!♥

For å gjøre det litt lett for dere så er mitt navn Celine Michaela, jeg er 15 år og bor på verdens nydeligste øy, Gran Canaria.♥ Jeg har bodd her i snart 4 år og skal flytte hjem om ikke så veldig lenge, noe jeg så klart gleder meg veldig til. Jeg er halvt finnmarking og halvt Drammenser. Når jeg er i Norge bor jeg i lille Sande. På fritiden er jeg på stranden, jeg elsker å synge, danse og løpe. Jeg er også en utrolig positiv person og jeg ser lyst på det meste♥

Jeg kjenner ikke Anne Lene så veldig godt , men jeg vet godt hvem hun er fordi hennes nydelige mor var en av lærerne mine. Jeg har også sett henne noen ganger på skolen og mitt inntrykk av henne er: Sprudlende, nydelig, herlig, morsom, og veldig lojal.♥ Hun er som dere også vet utrolig vakker.♥ Jeg er også fast leser av bloggen hennes♥


Se så pen hun er!♥

Anne Lene var jo på Gran Canaria for ikke så veldig lenge siden og hele planen eller målet mitt var jo å møte henne og bli kjent med henne, men jeg fikk dessverre ikke møtt henne en eneste gang, noe jeg synes var trist.Men jeg ser frem til å hilse ordentelig på henne.♥

Det er kjempe lenge siden jeg har gjesteblogget, og jeg er ikke egentelig så veldig sikker på hva jeg skal skrive. Så jeg tenkte jeg skulle lage en liten vurdering av bloggen hennes og siden jeg er fast leser og elsker bloggen så kommer jeg til å være veldig positiv.♥

♥Header: Den har dessverre ikke bilde av den vakre bloggeren, men den passer kjempe bra til designet og den er veldig ryddig♥

♥Design: Jeg ELSKER designet hennes, det er veldig ryddig, og den lyse fargen er nydelig.

♥Innleggene: Hun har ikke noen skrive feil som jeg har sett enda, og jeg håper hun fortsatt kommer til å skrive som hun gjør fordi hun blogger på en måte som er interessant, og jeg i hvertfall MÅ sjekke bloggen hennes hver dag♥ Hun blogger også veldig positivt, noe som er kjempe viktig♥

♥Bilder: Hun har alltid bilder, alltid god kvalitet, alltid nydelige bilder♥ Love it♥

♥Karakter: Fra karakter 1-6 gir jeg 6- et lite trekk på headeren , men ellers er bloggen ELSK!♥

Liten kommentar: Jeg synes det er utrolig bra at du svarer på ALLE kommentarer!♥

 

♥Håper dere likte gjestebloggingen, jeg synes i hvertfall det var utrolig morsomt at den nydelige jenta spurte om jeg hadde lyst til å blogge for henne♥ Tusen takk♥

Er du også fast leser av bloggen hennes?♥

♥Hva synes du om gjestebloggingen?♥

CelineM♥

5 kommentarer
    1. jeg er også fast leser på bloggen til Anne Lene <3 jeg synes du hadde et iteresangt og fint gjesteblogging <3

    2. Åh, tusen takk!!! <3 Du er så herlig Celine! Og jeg har så lyst til å bli kjent med deg! Du virker som en hyggelig, snill og utrolig jente <3 takk for at du kunne gjesteblogge, jeg håper at du storkoser deg der nede!! <3 <3 bare sån for å si det så er jeg fast leser av bloggen din også.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg