BLACK AND WHITE PHOTOES

Heihei!

 

Jeg er hos pappa helt til Mandag og da er det vanlig at jeg ikke blogger så mye, men nå er det påske så jeg skal prøve å gjøre det så godt jeg kan. Men lover ikke mer enn ett innlegg per dag. Etterpå skal vi grille på besøk også snart skal vi gå tur til golfbanen. Jeg må virkelig begynne å bli flink med å gå, løpe og rett og slett trene. For nå har vekten blitt min største fiende, hahah. Gran Canaria turen gjorde susen! Men nå tenker jeg at vi snart skal gå, også får jeg vel spise opp påskegodtet mitt! Bare det påskeegget, så er det slutt med godteri for en stund.. Det som også er litt bra på samme tid er jo at pappa har skaffet treningsapparat til oss. Men det vil antakeligvis si at det blir ingen sats.

 

 

 

Syntes? Har du det fint i påsken?

2 kommentarer
    1. Det er deilig med treningsapparat hjemme<3 haha,jeg skal ha godtestopp snart... juppi :/
      Veldig pent bilde av deg, og kos deg <3
      (har det fint jeg og)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg