INNKJØP FRA GRAN CANARIA

Da var det på tide med å vise dere innkjøpene tenkte jeg, dette innlegget har tatt år og dager å lage så jeg håper dere liker det! Ellers er det ikke mye å si, ha en fin dag folkens! Og tusen takk for koselige kommentarer i forrige innlegg..

 

// sko rundt kr 150,-  fra Farasion 

 

// Lommebok, fra (butikk: husker ikke) flyplassen i Las Palmas

 

// Singletter kr 72,- & 64,- , fra (butikk: husker ikke) senter i maspalomas

 

// Øyenbrynsblyant kr 224,- fra Fund Grube i Maspalomas

 

// Smykkestativ kr 72,- fra Natura på flyplassen i Las Palmas

 

// T-skjorte kr 96,- fra (butikk: husker ikke) Maspalomas

 

// Kopp kr 64,-, fra Starbucks på flyplassen i Las Palmas

 

// 2 Clinique foundation tilsammen kr 410,- // Clinique concealer kr 145,- // resten fikk jeg med på kjøpet, fra Dutyfree på flyplassen i Norge

 

// bukse jeg vant i en konkurranse på hotellet // bukse kr 96,- // bukse kr 96,- (butikk: husker ikke)

 

// Gosh sminkesett kr 299,- fra Duty Free på flyplassen i Norge ( kjøpte to sett ) 

 

// T-skjorte kr 96,- fra (butikk: husker ikke) Maspalomas

 

Syntes om innkjøpene mine? Noe du har selv? Noe du har ønsket deg?


5 kommentarer

Siste innlegg