MIN UKE PÅ GRAN CANARIA

Heihei! Nå er det på tide at jeg blogger, sant? Jeg har vært i Gran Canaria, og hatt det helt sykt morsomt! Dagene har gått ut på å bade, shoppe, spise og sole oss. De første dagene var det ikke mye sol hos oss, og det er da jeg tok flest bilder. Så været var ikke sånn hele tiden altså, hahah. Vi reiste ned til Puerto Rico og Puerto de mogan en dag og det var helt herlig vær der! Vi har også vært i vannparken i Maspalomas, og ikke minst gått å utforsket øya samt. handlet litt. Jeg tenkte å ikke skrive så mye denne gangen, og heller vise dere noen bilder derfra.

 

 

“Leiligheten” vår.

 

Puerto Mogan

 

Jeg skjønte ikke helt hvordan han gjør dette, men jeg tror det er noe med den stokken..

 

Beste cafeen!

 

 

Harald og mamma.

 

Det er liksom ingen ordentlige kjøpesentere der, sånne som vi har i Norge. Dette var det som lignet mest, men i “luksusdelen” hvor alt er merkeklær etc.

 

Har duu vært på Gran Canaria før? Syntes om bildene?

//Viser dere innkjøpene i neste innlegg..


9 kommentarer

Siste innlegg