IM BACK, IN BLACK..

Heii! Sån, endelig. Det har vært lite oppdateringer i det siste, im so sorry. Men jeg få skylde på prøver igjen da! Været har vært helt supert i dag også, og samtalen med lærer i går gikk jo bra. Så nå er det bare å glede seg til Gran Canaria på onsdag. Endelig, noe jeg syntes jeg fortjener! Hahah, men nå skal jeg gå ut også skal vi grille. Etterpå skal jeg på kino med de beste <3 Det blir en koselig kveld, og jeg skal prøve å oppdatere mer i dag!

 

 

Syntes? Hva skal du i kveld?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg