ORKER SNART IKKE MER…

Heihei! Nå har jeg vært borte fra bloggen en stund, det jeg mener er at jeg har oppdatert så lite. Det er fordi det har vært så mye prøver og framføringer at jeg rett og slett ikke har orket. Nå er jeg så sliten, og etterpå skal jeg på elevsamtale med læreren og foreldrene mine. Det blir morsomt, hahah.. Men det har vært supervarmt i dag! 20 grader og knall sol, enda er det blå himmel. Det er bare så deilig å tenke på at det snart er sommer! Også er det jo bare 6 dager til jeg reiser, jippi! Men nå skal jeg fortsette å slappe av med frustrerte fruer, vi snakkes.

 

 

Hva har du gjort i dag? Vært utslitt i det siste?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg