VIBEKE PÅ BESØK, WAKE ME UP BEFORE YOU..

Heihei! Da er joggeturen overstått, det var faktisk veldig deilig å komme seg ut litt igjen. Vibeke ble med, så det var supergøy! Vi bestemte oss da for å gjøre dette annenhver uke sammen, hehe. Ikke så ofte, men bedre enn ingenting. Nå sitter jeg egentlig bare å øver på en sånn sak vi skal ha i morgen på skolen, så ønsk meg lykke til! Ellers, så venter jeg på frustrerte fruer som går etterpå.. Virkelig favorittprogrammet mitt altså! Men nå skal jeg være llitt mer sosial her, også snakkes vi sikkert senere!

 

 

Søte Vibeke som ikke vil bli tatt bilde av da.. <3

 Og akkurat nå hører vi på denne sangen! Så fengende, hahah..  Wake me up before you go go..

 

Syntes? Er du ute å jogger for tiden ? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg