INSPIRASJON, NEW YORK

Min største drøm er å reise til USA, oppleve andre ting. Alt virker så vakkert der nede, i tillegg til hyggelige folk. Gå på strendene om vinteren, handle, kose seg.. Rett og slett leve livet! Jeg vet at jeg SKAL reise til USA en gang, jeg skal bo der, jobbe, bli kjent der, jeg skal leve livet mitt! Det er ikke annet jeg får gjort? Liksom, tenk at dette er det eneste livet vi lever.. Det er så rart å tenke på, og hvorfor skal du sitte i kassen på Meny når du kan komme deg ut å oppleve nye ting! Jeg har satt meg så mange mål, og det er mye jeg skal gjøre før jeg dør, så hvorfor ikke? Jeg anbefaler at alle skal sette seg mål, ha drømmer og håp.. Hvis ikke kommer du ikke langt i livet, det er så sant som de sier!

 

 

Bilder fra http://google.no, redigert av meg..

 

Har du tenkt over hva du virkelig har lyst til å gjøre med livet ditt? Så hvorfor ikke fullføre det!?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg