//Innkjøp HELG, bik bok

Heihei! Jeg tenkte å starte dette innlegget med å si unnskyld. Jeg er lei meg for å ikke ha blogget bra, interessant og mye i det siste. Det har seg sån at jeg har vært litt opptatt, siden jeg har fått Iphone har jeg blitt litt kjent med den de siste dagene. Og for å være helt ærlig har jeg enda ikke gått lei, hahah. Men den tiden kommer vel? Helgen min har vært super og på fredag reiste jeg og Laila til byen. Jeg kjøpte ikke mye, bare en svart shorts som jeg definitivt skal tilbake å bytte. Den satt helt forferdelig på og var ikke verdt pengene! Jeg må virkelig begynne å lære heretter, jeg hater å prøve klær på prøverommet. I morgen er det skole igjen, og jeg håper dere alle får en fin dag! Vi snakkes..

 

 

 

Den er så fin! Om den bare kunne sittet ordentlig altså….


Hva syntes du? Hater du å prøve klær når du handler?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg