Drammen

Heihei! Dette er mobilblogging, det er grunnen til skrivefeil og dårlige bilder! I dag fikk vi pc’er på skolen, det var virkelig på tide. De var ganske små, men helt greie til skolebruk. Etter skolen dro jeg og Laila til Drammen for å handle, men jeg fant ut at jeg bare hadde 400 kroner igjen på kortet mitt. Skikkelig uflaks, jeg som ville ha ny koffert og greier. Men jeg fikk kjøpt meg en shorts fra bik bok for bare 300 kroner, som jeg kan bruke på Gran Canaria om 19 dager!! Men nå må jeg gå, er hos pappa. Vi snakkes !

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg