KONKURRANSE!!! AVSLUTTET

Hei! God morgen alle sammen! Jeg starter dagen med en konkurranse på bloggen, hvor du kan vinne et IVANA skjerf fra http://callistotrend.no med en verdi på 159,-. Jeg så hvordan forrige konkurranse gikk, og syntes det var mye bedre å gjøre det sån..

 

Det du trenger å gjøre for å delta er å samle opp “lapper”, jo flere du har desto større sjanse har du!

 

Kommentere innlegget – 1 lapp

 

Like facebooksiden min HER! – 2 lapper

 

Legge meg til som venn på blogg.no – 1 lapp

 

Lage header til meg ( Sendes på mail til [email protected] ) – 5 lapper

 

Dele innlegget mitt på  blogg.no – 5 lapper

 

Husk å skrive ned mail adressen din, og hva du har gjort av det som står ovenfor!

 

 

JEG HÅPER SÅ MANGE SOM MULIG MELDER SEG PÅ! LYKKE TIL!


( Frist for å delta er Søndag 04.03.2012 )

20 kommentarer

Siste innlegg