Lite innkjøp 01.03.2012

Heihei! Sorry for null blogging i går, men det var bare så sykt stressende at jeg ikke orket rett og slett. Heldigvis fikk jeg Reem til å gjesteblogge for meg! I går var jeg på skole, dans og øvde på franskprøve som gikk ganske dårlig. Vi fikk selvfølgelig spørsmål om det jeg ikke hadde øvd på, så typisk! Men gode nyheter da, vi får endelig pc på mandag. Og det vil si at det meste av lekser og skolearbeid kommer til å foregå på pc, noe så deilig! Men ellers har jeg det ganske fint, hahah. Netopp vært på butikken og kjøpt meg litt smått, og gleder meg sykt til Hotel Cæsar! I morgen får jeg Iphonen min som jeg har ventet på kjempelenge, så det blir jo gøy <3

 

 

Også må jeg gratulere Justin Drew Bieber med 18årsdagen! Håper du koser deg masse!


Syntes om det lille innkjøpet? 

8 kommentarer

Siste innlegg