KONKURRANSE!!! AVSLUTTET

Heii! Da setter jeg igang en konkurranse der man kan vinne en zip-it clutch! Jeg bruker min som et pennal. Den er litt annerledes og skiller seg ut fra mengden! Jeg er veldig fornøyd med min, og får ganske god plass til skolesakene! Denne er fra http://zipitstore.com og er verdt rundt 70 kroner! Jeg har valgt å ha en litt annerledes konkurranse denne gangen, hvor dere kan samle opp mange lapper. Det vil si at jeg til slutt kårer vinneren ved å trekke en tilfeldig lapp! Kanskje jeg trekker 2 vinnere også!? Så det er bare å bli med og vente å se!

 

Det du trenger å gjøre for å delta er å samle opp “lapper”, jo flere du har desto større sjanse har du!


Kommentere innlegget – 1lapp


Like facebooksiden min HER! – 2 lapper


Legge meg til som venn på blogg.no – 1lapp


Lage header til meg (Sendes på mail til [email protected]– 3lapper


Dele innlegget mitt på blogg.no – 3lapper

 

 

 

Jeg håper så mange som mulig vil bli med! HUSK Å LEGGE IGJEN MAIL 🙂

 

SKREVET 22 FEBRUAR 2012, KLOKKA 15:45

31 kommentarer

Siste innlegg