MIDLERTIDIG HEADER, HJELP!

Heihei! Da har jeg fått skaffet en midlertidig header, denne er laget av Ingrid Thuv som også holder på å lage en ny header til meg. Grunnen til at denne headeren er midlertidig er fordi jeg hater speilbilder, bilder av seg selv i speilet syntes jeg er helt unødvendig! Men jeg mener at alle har hver sin smak, jeg tar speilbilder når jeg føler meg forferdelig pga. speilet lyver litt og blitzen får meg til å se bedre ut. Dette høres kanskje helt tåpelig ut, men det er sånn jeg føler det. Nå skal jeg legge meg, vi snakkes!

 

 

Også sliter jeg veldig med å finne html kode til dato og tidspunkt som skal være under headeren fordi jeg har fått slettet den. Kunne du hjulpet meg? Kanskje du får linking i ett innlegg på bloggen min 🙂

 

Hva syntes du om denne midlertidige headeren?

5 kommentarer

Siste innlegg