HYTTETUR I MORGEN, HAPPY!

Heiiheii! Har alle sammen hatt en fin dag? Det har nemmelig jeg! Dagen i dag har vært helt fantastisk egentlig! Vi gjorde ikke noe spesielt, men jeg har bare hatt en god dag. Jeg skal på hytte med Katharina i morgen som er noe jeg har gledet meg til en god stund nå. Det kommer til å bli så koselig! Så etterpå må jeg pakke. Fransktimen i dag gikk bort til fransk kortfilm og tull.. Stakkars Katharina da, Mikael dro henne bortover på gulvet så hun ble helt møkkete på ryggen. Hahah, han er malde (syk).. Neida.. Men nå skal jeg snart pakke og få opp humøret mitt litt, jippi!

 

 

Etterpå har jeg tenkt til å poste ett innlegg om alle smykkene mine. Er dette noe dere vil ha mer av? I såfall, spytt ut! Bra med meninger 🙂

 

Hva har du gjort i dag?

10 kommentarer

Siste innlegg