Gjesteblogging by Katharina

Hei alle søtinger, ja, jeg snakker om dere leserne til verdensallerbeste Anne Lene i verden ♥
Først vil jeg bare si at Anne Lene er dritherlig og jeg har så utrolig mange minner med henne og håper virkelig jeg får mange fler. Eller, jeg vet at jeg kommer til å få flere herlige minner med henne! For eksempel til helgen , da skal vi mest sannsynlig på hyttetur. Og jeg har planene helt kalre !
Jeg fikk oppdraget i dag å gjesteblogge for Anne Lene, fordi hun rett og slett ikke kunne blogge selv!
Kan jo fortelle hva jeg har gjort de siste dagene, eller nei. Det kan jeg ikke, for jeg har rett og slett ikke gjort en ditt, for jeg har vært syk og hjemme fra skolen i tre dager. Og kan mildt sagt si at jeg er greit lei av å være syk nå.

I morgen skal jeg spille håndballkamp mot Ramnes !  Det er en veldig viktig kamp for oss, etter hvilken plass vi får på serielista. Så jeg gleder meg egentlig ganske mye.


elskerdeg ♥

Hvis dere vil kan dere jo sjekke ut bloggen min >HER<

-Katharina

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg