Sen blogging, trening

Heihei! I dag har jeg hatt det kjempemorsomt! Dagen startet med skole, også ble jeg med pappa på jobb etter det. Planene var egentlig å starte med trening, men fant ut at det er lurest på fredagen. Pappa jobber fra syv til syv, så han er ganske sliten om dagen og syntes at det er best å starte til Fredag. I stedenfor trening, så hoppet vi rett over til pizza fra Lizzi’s og film. Filmen var kjempebra, men jeg husker ikke hva den heter.. I morgen skal jeg på dansing, så det blir sen blogging da også. Men nå skal jeg legge meg, så vi snakkes!

 

 

 

Konkurransen kåres i morgen, så dere har hele kvelden og dagen i morgen på dere. For å delta trykker dere HER!  og jeg beklager for at forrige premie ikke har blitt sendt enda, men jeg må bare få kommet meg på posten. Jeg lover at premiene blir sendt i løpet av denne helgen!

 

Hva har du gjort i dag? 

6 kommentarer

Siste innlegg