LITEN KONKURRANSE, VINN KORS SMYKKE AVSLUTTET

Heihei! Da er det på tide med en liten konkurranse igjen! Jeg har denne gangen blitt sponset av http://himmelskegaver.no, en netbutikk som egentlig falt veldig godt i smak selv om jeg ikke er spesielt kristen. Nettbutikken ønsker å tilby varer med religiøs og spirituell karakter. Dette var ikke egentlig noe jeg brydde meg veldig mye om, men jeg syntes det er fint for folk som virkelig er religiøse! Det er i hvertfall mye fint i butikken, og jeg var så heldig og fikk tilsendt en av mine favoritterprodukter derfra i posten! Jeg fikk to og starter da en liten konkurranse hvor du kan vinne den ene. Alt du trenger å gjøre er:


* Å like facebook siden min HER!  

* Husk å skrive email adressen i kommentarfeltet, og jeg kontakter deg hvis du vinner!

* Vinneren trekkes på http://random.org, så jo flere ganger under du kommenterer jo større sjanse har du!

 

 

 

Kommenterer du uten mail, så er du desverre ikke med!

Melde deg på? Hva syntes du?

9 kommentarer

Siste innlegg