WE ONLY LIVE ONCE, and just do the best you can with it

Hei! Dagen er i hvertfall over! Som jeg skrev i går så liker jeg virkelig ikke Mandager, jeg får en vondt følelse i magen når vi har musikk. Jeg får bare overleve tre år til i hvertfall, når jeg tenker meg om så er alt jeg vil å reise. Reise verden rundt, oppleve flere kulturer, verdener, mennesker, stoppe skolen og leve livet! Hjemmeundervisning? Utveksling? Jeg vil bare bort, reise og kose meg! Men det er ikke så lett når man nå i 2012 må ha en utdanning for å komme langt. Vi lever bare en gang, og må nyte det! Det med livet er så rart, når du har folk rundt deg hele tiden så går det så fort..

Når jeg spiller av den sangen nedenfor så tenker jeg ikke på noe annet. Tankene mine svever rundt i sirkler, jeg tenker enda mer, og at man skal kose seg så mye man kan! Sette pris på alt og alle.. Liksom, hvorfor trenger vi å se så ordentlige ut? Mye sminke? Hva er vitsen med sminke uansett? Tenk på andre barn og familier som ikke har noe godt liv, de bryr seg ikke om sminke og alt det der. De er faktisk fornøyde med livet de har, og mange av oss er ulykkelige? Hva med dyrene? De lever bare en gang de også! Om bare alle kunne gjort det beste ut av livet..

 


Ron Pope – A drop in the Ocean


Enig? Hva syntes du om livet? 

7 kommentarer

Siste innlegg