GOD MORGEN! Laila her..

Hallo! Nå er det Laila som skriver! Jeg fikk som et lite oppdrag av Anne Lene og skrive litt her på bloggen hennes, hun har hjulpet meg en god del. Det er så vanskelig! Haha.. Men uansett, god morgen alle sammen.. Idag sto vi opp klokka 10:30, Anne lene hoppet rett i dusjen mens jeg satte meg på face og spilte Tetris. Vi fikset oss med sminke og hårsprray, etter det gikk vi ned for å spise frokost. I går ble det ikke syv filmer på oss, siden vi var så trøtte når vi kom hjem fra kinoen. Vi rakk å se Norbit før vi la oss, og tro meg det var en klassiker! Haha. Men nå skal vi fortsette med det vi holder på med, også blogger Anne Lene mer senere!

 

 

Meg og Anne Lene, litt tidlig på morgenen, men men…

 

Hva har dere gjort så langt? <3


5 kommentarer

Siste innlegg