FILMMARATON med Laila

Heii! I stad kom jeg og Laila hjem fra Drammen, vi anbefaler virkelig filmen Mission Impossible! Den var kjempebra, og jeg har i hvertfall kost meg veldig mye i dag. I dag kom jeg faktisk bare hjem med en liten veske som bare kostet meg  29,- på Cubus! Jeg har egentlig den samme vesken fra før, men valgte å kjøpe meg en i en annen farge. Snart skal vi ha FILMMARATON nede i stua og se film i rundt 7 timer. Så ønsk oss lykke til! Forresten så skal jeg hilse fra Laila 🙂

 

 

 

 

Skal du ha filmmaraton?  Hva har du gjort i dag?


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg