HELGEN

Hallo!

Nå er det en stund siden jeg har oppdatert, grunnen til det er at jeg har vært hos pappa og er der bare annenhver helg og da velger jeg å være veldig sosial. Jeg må si tusen takk til alle de fine kommentarene jeg fikk på bloggen min angående håret mitt!  Helt ærlig så hater jeg håret, jeg føler meg helt uvel når jeg går ut av døren og tror at alle står og kikker på meg. Det er bare ikke meg! Jeg gleder meg så til å få fargen tilbake, men jeg venter en liten stund så ikke håret blir altfor slitt.. Jeg har i hvertfall hatt det kjempemorsomt i helgen, meningen i går var å stå på slalom men bilen var kaputt og derfor måtte vi være hjemme i stedenfor. Vi kjørte en liten tur til farmor med lastebilen til pappa da, så det var jo koselig! Jeg må også informere om at konkurransen trekkes senere i dag, og jeg avtaler med vinnere om når jeg skal sende premie i posten. På fredag fikk jeg enda en pakke i posten, så da blir det enda en liten konkurranse i løpet av uken…

 

 

 

Så, hva syntes dere om at jeg har startet med konkurranser? 


5 kommentarer

Siste innlegg