Nøkkelen hang på en kjetting! Hoho :-)

Heihei! I dag har jeg jo vært på skolen, som dere sikkert har skjønt.. Men det som skjedde var at jeg og Johanne ikke rakk skolebussen hjem. Det er liksom så typisk oss, det skal alltid skje noe 🙂 Etter skolen så gikk vi faktisk på bussholdeplassen og satte oss inn når bussen kom, også fant jeg 10kroner i lomma mi og fant ut at vi hadde nok tid til å dra på Meny. Vi var litt inne der, også akkurat rett før vi skulle betale mistet jeg 10kroningen min under en av varehyllene! Vi strevde en god stund og prøvde å få den ut, men vi klarte det bare ikke. Så vi bestemte oss for å gå til bussen, men akkurat da vi går ut av butikken kjører bussen forbi oss! Vi gikk da inn igjen og klarte å få ut 10kroningen og endte med å kjøpe oss Cookies. Vi måtte vente en time på neste buss og gikk litt rundt på sandesenteret. Johanne skulle ha litt drikke, så vi gikk inn på doen, surret i butikker osv. Og selvfølgelig måtte nøkkelen til doen henge på en kjetting.. Så da ble det selvfølgelig enda en latter!! Deretter dro vi på biblioteket og fant randome bøker til hverandre, også tok vi bussen hjem klokken 15.20. Litt av en dag! Nå skal jeg slappe av litt, også blir det Hotel Cæsar, etterfulgt av øving. Vi har en stor matteprøve i morgen med geometri som jeg er kjempesvak i! Vi snakkes 🙂

 

 

 

Dere kan fortsatt bli med i konkurransen, den kåres mest sannsynelig i morgen men det er ikke helt sikkert. Dere finner konkurransen HER!

 

Syntes om bildene? Hva har du gjort i dag?


7 kommentarer
    1. Oj, unnskyld! Jeg så at du spurte meg hvis jeg hadde hest, og hvilken jeg hadde.
      Ja, jeg har hest! Og elsker det 😉 Og jeg har en nordlands hest, han er så herlig! :)<3

    2. svar på spm. i innlegget btw: Da jeg kom hjem fra skolen gjorde jeg lekser. Etter det spiste vi middag også feiret vi bursdagen til bestemor med litt kaffe og kake. Kake for min del da ettersom jeg ikke drikker kaffe, hehe.
      OG det var kjempefine bilder! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg