Dansing, Keri Hilson

Heii! I dag har jeg vært på dansing, det var kjempemorsomt og jeg kjenner virkelig at jeg har savnet det nå! Det var så ufattelig gøy, og dansen går veldig fort. Men jeg syntes at vi greier det fint, vi har allerede lært rundt 40sekunder av den! Men dere får kose dere med sangen vi danser til nedenfor, for jeg har ikke tatt noen bilder i dag og jeg orker ikke gjøre det heller. Snart er det Hotel Cæsar og etter det blir det lekser, vi snakkes!

  

Tror tempoet i dansen er satt litt opp, men er faktisk litt usikker der..

 

Går du på dansing? Hva syntes du om sangen?


6 kommentarer
    1. Herlig! Virker kjempe gøy på dans, skulle vilje starte..men det er så mye annet jeg gjør, siden jeg har hest og sånt 😉 Flott sang! :)Du får ha en fin kveld videre! ^‿^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg