HJEMME FRA SKOLEN

Hallo! Jeg ble hjemme fra skolen, siden jeg fikk medisinen min i stad. Den må begynne å fungere før jeg får gå på skolen. Så her sitter jeg hjemme da, null blogginspirasjon. Det er så vanskelig å blogge når man er syk. Du er slapp, trøtt og det eneste man har lyst til er å slappe av. Jeg har heller ikke tatt noen bilder i dag, for jeg ser rett og slett helt forferdelig ut. Også beklager jeg veldig mye for at jeg ikke blogger om noe interessant nå for tiden, men når man er syk så er det veldig lite som skjer. Jeg lover å gjøre det godt igjen, så jeg venter på en premie i posten til en konkurranse som jeg skal ha her på bloggen! Vi snakkes senere 🙂

Bilder fra et sant TV-program jeg så i stad. Faktisk så var det helt sykt! :


Hoho, sinna eller?

 

 

 

Er du syk? Har du lite blogginspirasjon når du er syk?

7 kommentarer

Siste innlegg