KONKURRANSE? Hotel Cæsar

Heihei! 

Nå har jeg netopp spist middag og venter egentlig bare på at Hotel Cæsar skal starte. Det er så spennende nå for tiden, og jeg blir sur og grinete hvis jeg går glipp av det. Legebesøket i stad gikk kjempefint, jeg slapp å ta blodprøve og ble egentlig overlykkelig! Jeg skal gå på en eller annen kur, så alt er klart for skole i morgen.. Jeg skal se å få laget en konkurranse til dere snart, kanskje jeg er så heldig å få sponset en også. Venter bare på mail, også har jeg kjøpt en liten premie til en annen konkurranse jeg har tenkt til å holde også. Så det jeg lurer på er egentlig, hvilke type konkurranser liker dere? Og hvilke liker dere ikke? Nå tenkte jeg å hoppe inn i joggebuksa, så ringe pappa for å høre om vi fikk leie huset vi var og så på forrige helg! Wish me good luck 🙂

 

 

Ser dere på Hotel Cæsar? Har du noen forslag til konkurranser jeg kan holde?

5 kommentarer
    1. Flott! Det låter jo herlig da! 🙂 Og jeg bruker se på det noen ganger, men ikke så kjempe ofte 😉 Mhm…sminke – hår konkurranse? sånn, “gjett hva denne sminke-produkt heter” eller noe ;)Eller kanskje “Hva heter denne kjendisen?” hehe, er litt dårlig på forslag…
      Men du får ha en fin kveld vidare! :)♥

    2. Er vanskelig, men alltids gøy med konkurranser hvor da konkurranseholderen tar bilde av en gjenstand, og sladder det, så det er vanskelig å se hva det er, slik at vi må gjette 🙂 haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg