LEGE, blodprøve?

Ja. Dette var min Mandag, helt ødelagt! I natt drømte jeg at vi fikk det huset vi var å så på forrige helg, men det var bare det at vi satte inn møblene våres i nabohuset. Så når jeg våknet ble jeg skuffet, jeg håper virkelig at huset blir våres! Men jeg har kanskje ikke fortalt dere at jeg har hostet i ett sett en hel uke nå, men det har jeg! I dag fikk jeg endelig time hos legen, men den er ikke før rundt fire. Og jeg venter spent på å finne ut hva som er galt, det er bare det at jeg kanskje må ta blodprøve senere. Og det har jeg aldri tatt før! Jeg hater å bli stukket, og svimer nesten av når jeg får en sprøyte. Så ønsk meg lykke til folkens, jeg oppdaterer senere!

 

 

Dårlig kvalitet..

 

Pleier du å drømme om ting som kan skje på ordentlig? Har du tatt blodprøve før?

 

8 kommentarer
    1. Hei! 🙂 tusen takk for forslag, Shadow minner meg om den utrolig reisen <3 en av mine yndlingsfilmer da jeg var mindre 🙂 Perry er kjempe søtt, men vet ikke helt om det passer til en hund :p hehe
      Svar til innlegget ditt: Jeg er en av de som drømmer MYE! Og veldig ofte om ting som har skjedd eller skal skje. Men de er som regel veldig usannsynlige, haha! Blodprøver har jeg også tatt mange av.. Ikke veldig gøy, men det går helt fint 🙂 Lykke til og god bedring!

    2. Jeg tar blodprøve en gang i uken. Det er rart hvor fort man blir vant til det. Men jeg vet hvordan det er når kalde hender skal finne åren å stikke i. Det er ikke alltid like behagelig. Og det verste er når de bommer. Men det skjer heldigvis ikke så ofte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg