Venter besøk, 4 i norsk

Good helg folkens!

I dag hadde vi norsk prøve på skolen om ordklasser, skikkelig nyttig må jeg si.. Hva er vits med Determinativ når du skal skaffe jobb liksom? Jeg kommer aldri til å bli lærer, det er det siste jeg vil så jeg tror ikke jeg får bruk for det. Vi fikk tilbake prøvene og rettet de selv, jippi en 4-er! Jeg er faktisk ganske fornøyd med en 4-er siden jeg egentlig ikke forstår noe av det. Nå får vi snart besøk av Tante, mormor og noen fler fordi vi skal feire bursdagen min som var den tiende. Så jeg må virkelig gå nå, også snakkes vi i kveld!

 

 

 

 

Hva skal du nå? Syntes om bildene?

2 kommentarer
    1. Du er så fin, utrolig fine bilder! :)♥ Kos deg så kjempe mye! Du får ha en kjempefin helg også!♥ (Jeg syntes det er ganske bra med en 4:er da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg