På skøytebanen for første gang i år!

Hei! Jeg la meg rundt klokken 03.00 i natt og stod ikke opp før halv ett, haha. Men deilig var det! Etter jeg spiste frokost og så litt på tv så gikk jeg og mamma ned på skøytebanen. Jeg er den eneste som har skøyter, så det var litt kipt å stå alene. Men jeg møtte Helene, og dro hjem litt senere! Nå sitter jeg her og har netopp spist igjen, søndager går jo nesten bare ut på å slappe av.. Så bekymrer jeg meg veldig, grunnen til det er fordi jeg ikke har fått kjøpt meg en kjole til ballet enda. Og bestiller jeg på nettet så får jeg den ikke før Torsdag eller Fredag, og ballet er på Torsdag. It sucks! Jeg må virkelig ta en sjanse her, eller så drar jeg antakeligvis på sandvika..

Noen som vet om noen fine kjolebutikker? Jeg går i åttende klasse og en lang kjole er ikke et alternativ..  🙂


 

 

 

Hva syntes du om bildene? Vet du om noen butikker der de selger fine kjoler?

10 kommentarer

Siste innlegg