Savnet hund, dagen i dag

Heihei!

I dag våknet jeg rundt halv tolv, og en og en halv time senere dro vi til onkelen min som har flyttet rett borti gaten for oss. Vi hjalp han litt med å flytte møbler osv. og det ble kjempekoselig der! Jeg har helt glemt å fortelle dere at en hund(Tuva) har stukket av fra eieren sin på nyttårsaften fordi hun var redd for raketter. Så det er mange som er ute å leter etter den nå! Tenk hvor vondt hun må ha det.. Om du bor i Drammen, Hof, skoger og sande området og har sett en hund gått alene, vær så snill å si ifra til meg eller eieren ( FACEBOOK PROFIL )!

 

Ellers, så har jeg ikke gjort mye spesielt i dag.. Snart skal vi spise hjemmelaget pizza, alltid godt! Nomnom  

 

 

 

Har du sett en hund uten eier i området der du bor? Hva syntes du om bildene?

15 kommentarer

Siste innlegg