Shoe fashion

Jeg elsker rett og slett de type skoene her! Hver minste lille detalj. Den vintage stilen og ikke minst hælene. Jeg elsker høye hæler og spesielt de som er flate på bunnen. De ser solide og stilige ut samtidig! Og dette er bare et must. Jeffrey Campbell inspirerer så mange, og de under ser dere er veldig like de ekte skoene. Det som er litt dumt for meg er jo at jeg ikke klarer å gå i 15-16centimeters høye hæler. Men det skal jeg kunne snart! Jeg må kjøpe meg disse skoene, for da har jeg ikke mot nok til å la de ligge helt alene i skapet mitt.. Så dette må bli ett innkjøp før vinteren er over!

 

Tumblr_lx8nidaoz91qap686o1_500_large

 

Tumblr_lxdzpjnfbn1r1c539o1_500_large

 

Tumblr_lxdrdt5q101qeojxio1_400_large

Jeg elsker http://weheartit.com

 

Hva syntes du om de type skoene?

15 kommentarer

Siste innlegg