My camera is back, today

Heihei! Da fortsetter jeg å blogge igjen siden vi hentet kameraet mitt hos mormor i stad. Derfor jeg ikke har blogget er som sagt fordi jeg syntes at det er kjempekjedelig å blogge med dårlige webcam bilder hver dag, og kaliteten blir bare enda dårligere hvis man er vant til et speilreflekskamera, som jeg er. Dagen min i dag har vært helt super! Det var en helt vanlig skoledag, utenom at vi lærte Algebra i dag. Det var kjempelett! Hahah, skal ikke forandre dette til en matteblogg men det var faktisk så enkelt at det var morsomt.. Etter skolen ble gjestene til Elise med hjem og vi feiret bursdagen hennes der, det var kjempemorsomt men synd at det var så liten tid. Jeg kunne sittet å snakke der i timesvis.. Vi var åtte stykker, Cecilie, Katarina, Amalie, Hedda, Frida, Christina, meg og Elise. Just so you know! 

Det er helt sykt å tenke på at jeg blir 14år til Tirsdag, 10Januar. Årene har gått så vanvittig fort! Endelig er det min tur med foundationskille, tuppert hår, klumpete maskara osv. Eller bare ikke? Jeg hater foundationskiller,og får helt hetta av det! Men nå tenkte jeg at jeg skulle gå ned og være litt sosial! Vi snakkes senere!


Uten blitz, og det vil si dårlig kvalitet.. Nå ble jeg eid..


Hva har dere gjort i dag? Syntes du det er kjedelig å blogge uten bilder?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg