Mine mål for 2012

Hei! I dag var det første skoledag etter ferien, egentlig så hadde jeg gruet meg litt til å begynne igjen. Siden det kommer til å bli tidlig på morgenen. Men i dag gikk det faktisk superbra, det føltes deilig å endelig gjøre noe for en gangs skyld! Så etter skolen reiste jeg og Laila til drammen for handle litt.. Jeg skulle egentlig kjøpe løpetights, sportstopp og vannflaske, men endte opp med å se etter ballkjole. Selvfølgelig fant jeg ingen, så til helgen reiser jeg på Gulskogen og håper på å komme hjem med en. Men jeg fikk kjøpt verdens deiligste pysj fra CUBUS, og fleecejakke fra G-sport. Jeg viser dere innkjøpet når jeg får hentet kameraet igjen og tar en liten bloggpause fram til da. En grunn til det er fordi jeg syntes det rett og slett er kjedelig å blogge uten bilder.. Så vi snakkes snart da! Jeg har også tenkt litt over nyttårsforsetter, men jeg fant ut at jeg heller lager meg noen mål for 2012 i stedenfor. Så her får dere se litt av hva jeg vil oppnå og gjøre i 2012!

Trene mer
Bli sunn
Starte på slalom
Spare til lange negler 
Hjelpe til mer hjemme
Dra på VG-lista
Bli flinkere på skolen
Forberede meg mer til prøver, framføringer osv.
Få mer søvn om nettene
Være mer blid og positiv til ting
Bli flinkere med bloggen
Reise til Frankrike og nå toppen av Eiffeltårnet
Være mer med venner
Tørre å gå med det jeg vil, bli mer selvsikker
Få en jobb i sommerferien
Kjøpe et speilreflekskamera som kan filme
Ta sol
Gå på en konsert via. billettservice.no
Dra til London


Noe av dette kommer til å bli vanskelig å oppnå! Men tro meg, alt er mulig så lenge du virkelig vil det! 

7 kommentarer

Siste innlegg