Spise, spise, spise og spise, kunne det ikke ”vart” lenger?

Heihei!

Dette er nok det første og det siste dere hører fra meg i dag! Jeg våknet klokka 13.45 og fikk helt sjokk når jeg så hvor mye klokka var. Det var jo i dag jeg ville stå opp tidlig, se på disney channel, barne tv og noe sånt som er typisk jul! Men dagen ble ikke sån som jeg hadde sett den for meg, det eneste spennende jeg har gjort i dag er å ta bort juletrepynten. Tenk at jula er over, så mye stress for så liten tid! Det blir deilig å komme tilbake til samme gamle hverdager, men jeg syntes at ferien burde vært mye lenger! Nå skal jeg ned, spise ett eller annet. Det har seg sån at i ferier så blir jeg så lat, spiser mye og hele tiden! Jeg har bestemt meg for å virkelig lage noen nye mål i år som jeg skal fullføre og jeg kommer til å dele de med dere. Antakeligvis så publiserer jeg ett innlegg om det i morgen. Men nå skal jeg nyte de siste timene i ferien, og det burde dere også gjøre!


Sminkeløs, digg!


Hvordan tror du året 2012 kommer til å bli da folkens?

7 kommentarer

Siste innlegg