***** døgnrytmen, får ikke sove

Åhh, flott!klokka er ca 03.30 og jeg ligger her og er stuptrøtt. Jeg la meg halv ti i går og sovnet rundt ti. For en time siden våknet jeg igjen. det er så vondt å ikke få sovne. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå. Jeg klikker hvis jeg ikke får sovne snart, det er så typisk at akkurat den natta jeg legger meg tidlig blir helt ødelagt! Jeg som ville være uthvilt til i morgen, også kommer den **** døgnrytmen.. Men det var det jeg egentlig ville si, så om jeg er veldig trøtt når jeg blogger i morgen så vet dere i hvertfall hvorfor. Natta til dere som skal legge dere og til dere som ikke får sove. Jeg føler med dere!

Tumblr_lwjyvd62wu1qhzwfqo1_1280_large

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg