Litt om 2011

Heihei!

 

God morgen! Eller, hva skal jeg si? God formiddag passer vel egentlig bedre. Jeg våknet rundt 12.45 som er veldig sent til å være meg, men jeg elsker å sove! Sove, sove, sove og sove! Det er jo like greit da, siden jeg vet at det blir sent i kveld. Jeg føler at jeg har forandret meg mye gjennom året som har gått, jeg har opplevd sykt mye og angrer ikke på noe av det. I Mars dro vi på leirskole, jeg hadde gledet meg kjempemye i flere år og endelig kom dagen. Vi møtte opp på skolen for å ta bussen til Vassfaret, og sa hade til foreldrene våres. Bussturen tok rundt 3 timer og det var kjempekoselig! Vi stod mye på ski og vennskapet ble nærmere, det jeg mener er at vi ble bedre kjent med hverandre. Jeg vil så gjerne oppleve det igjen! Jeg har valgt ut noen få ting jeg ville skrive litt om, men jeg har så klart opplevd mye mer!

 

 

 

Hytta til jentegruppa mi <3

 

Katharina og meg 🙂

 

På slutten av skoleåret var det ferdig. Alt var ferdig, jeg gledet meg til å begynne på Ungdomsskolen enn noensinne og trodde at det skulle komme til å være perfekt. Men når jeg egentlig ser tilbake på det, så savner jeg barneskolen veldig! Men jeg har fått så mange nye venner, klassen min kunne ikke ha vært noe bedre. Jeg har mistet litt av kontakten til de jeg gikk i klasse med på barneskolen, noe som er veldig leit. Men sån er det, vi blir større og forandrer oss!


Meg og Lise <3

 


Charlotte, Katharina, Frida, Lise ( bak) og Laila 🙂

 

 
Meg og Sindre

 

Jeg har også vært mye mer hos pappa. Mamma og pappa flyttet fra hverandre for et og et halvt år side, og jeg er hos pappa annenhver helg. Jeg har blitt så mye mer kjent med kjæresten til pappa, kim robin, kaisa og amalie. Og jeg kunne nesten ikke sett for meg hvordan det var før. For de er en del av familien min nå, det samme gjelder mamma og den nye kjæresten hennes!

 



Pappa og kjæresten ( Linn Therese  – da vi var på Campingmesse


Jeg og Kim Robin 🙂

 

Harald(kjæresten) og mamma når vi var i Tallin i sommer!

 

Jeg farget også håret mitt tilbake til blondt i sommer. Det var ikke så fint i starten kan man si, det ble helt gult! Men det ble bra til slutt, og nå er det på tide å farge etterveksten snart!

 

Har du opplevd mye dette året? Store forandringer?

SIER GODT NYTTÅR NÅ!!

4 kommentarer

Siste innlegg