Drammen mot Haslum, jippi….

Hallo, god kveld everybody! 

I dag har jeg som sagt vært på Gulskogen og handlet med verdens beste venninne, Katharina! Vi har handlet en del i dag og jeg har allerede brukt opp alt jeg har på gavekortene som jeg fikk på julaften. Men jeg fant meg en superfin bukse som endelig satt som den skulle! Den er fra Bik Bok, og jeg legger ut innkjøpene senere. Vi dro hjem rundt 17.00 tida og her sitter vi nå da. Katharina er oppslukt av håndballkampen Drammen mot Haslum og jeg sitter å rister på hodet. Hvorfor sendes sport på tv egentlig? 

Wohooo! Noen andre som hater å se på sport?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg