Juleferie

Heihei!

I dag tok jeg bussen som vanlig klokken 8 og var på skolen rundt halv ni. Vi startet dagen med julefrokost og utstilling i Kunst og Håndverk, mye fint å se på! Deretter tok vi turen inn i gymsalen der det var underholdning, vi har utrolig flinke sangere på skolen vår! Det var skikkelig gøy, og skoledagen endte klokken 10.15 med karakterkort! Så tok jeg bussen hjem, og her sitter jeg nå. Plantet rett foran pc-skjermen, det er noe dritt at frustrerte fruer ikke går klokken 14.50 lenger. Men nå er det juleferie igjen da folkens! Jeg syntes ikke at det er så lenge siden sist vi feiret jul jeg. Men ett år er gått, og jeg lurer på om det går så fort til jeg fyller 50. I såfall sikrer jeg meg gamlehjemsplass nå. Hahahah. Nei, nok prat om det å bli gammel. Katharina(BV) tok noen bilder på skolen i stad og jeg måtte bare stjele et av Sindre fra bloggen hennes, bloggen finner dere her! Håper det går greit.. Hun hadde forresten bursdag i går, så hun har heller ikke noe imot en gratulasjon tror jeg..


Sindre N. 

Sindre skal flytte fra oss!! Jeg kommer til å savne han, men jeg ser han forhåpentligvis i helgene. Lykke til videre og jeg håper de er snille mot deg der, hvis ikke har de med meg å gjøre!! 🙂 

 Mike Posner – Please Don’t Go

Har du juleferie? Har en av vennene dine flyttet fra deg før?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg