Siste skoledag i morgen

Hei! I dag var den siste skoledagen med fag for oss her i sande! I siste time hadde vi juleværksted og jeg kan vise dere hva jeg lagde etterpå. I morgen drar vi bare på skolen for å spise julefrokost og å få tildelt karakterkortet. Jeg gleder og gruer meg samtidig, det blir skikkelig spennende å se hvilke karakterer jeg får men samtidig så er jeg redd for resultatene. Men nå skal jeg spise spaghetti, nomnom 

Vi var ute å hogde juletre i stad, og da tok jeg noen bilder samtidig:

Har du hogget eller kjøpt juletre? Er det siste skoledag for deg i morgen ? 

3 kommentarer
    1. Fine bilder 😀 Og jeg husker jeg sang på den sangen av Mike posner baby please dont go hele tida før xD Men lykke til videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg