Snøball i øyet, deilig!

Hei! I helgen har jeg vært hos pappa. I dag hadde farmor besøk av kusinen min som jeg ikke har sett på snart 6år. Jeg bestemte meg derfor for å dra til farmor. Det var kjempekoselig, men på starten var det litt kleint fordi ingen tørte å si noe til hverandre. Vi dro til Horten for å besøke onkelen min som også var kjempekoselig! Rett og slett så har det vært en finfin dag! I morgen skal jeg og pappa til Tønsberg for å kjøpe julegaver og litt sånt. Jeg gleder meg sykt! Det er så lenge siden sist jeg var i Tønsberg. Skoledagen i går gikk faktisk kjempegreit. Når jeg stod på busstoppet for å ta bussen hjem var det mange som kastet snøballer, jeg syntes såklart dette er kjempebarnslig. Og vet dere hva? En fyr kastet en snøball midt i øyet mitt. Jeg ble så sinna og det var så vondt! Og jeg har enda vondt i øyet mitt, men nå har jeg planer om å slappe av litt. Vi snakkes!





Hva har du gjort i dag? Ferdig med julegavene?

3 kommentarer

Siste innlegg