Amelie, kjedelig dag

Heihei!

I dag har jeg ikke gjort noe annet enn å vært på skolen, hjemme og på butikken.. De andre i klassen reiste på Drammensbadet, det er ikke akkurat min greie så jeg lot være å dra. Pluss at jeg trenger nytt badetøy, det er ingen som selger det i butikkene lenger. Det er så teit, er faktisk mange som trenger bikinier til ferie eller lignende! Så alternativet er å kjøpe på nettet men da blir jeg nok aldri fornøyd. I fransken i dag fortsatte vi å se på film, den er egentlig ganske teit men samtidig morsom! Den heter forresten Amelie, anbefaler å se den hvis du ikke har en annen film du vil se. Litt latter trenger vi i blant! Etter skolen i dag skulle jeg og Johanne prøve å få tak i Audun, men Johanne hadde selvfølgelig lagret feil nummer så vi kom til sykehuset. Skikkelig pinlig, men vi fikk oss en god latter der også!

På skolen i morgen skal vi bare ha Naturfag, Samfunnsfag og en halvtimes lesing. Resten av skoledagen går ut på grøtfest og kirke. Men vi snakkes!


Filmen vi så i fransktimen


Redigerte bildet fordi jeg så helt fjern ut, slappeavdagen i dag skjønner du.. Hahah!

Hva har du gjort i dag? Har du fransk? En fransk film å anbefale, eller noe annet?

5 kommentarer

Siste innlegg