Bytur med Laila

Heihei!

Det har vært et forferdelig drittvær i dag! Glatte veier og pøsregn, var så vidt jeg klarte å holde meg på beina når jeg skulle gå ned til busstoppet for å ta bussen til skolen. En eller annen buss hadde kjørt ut eller noe, så vi måtte kjøre en annen vei Men når jeg først kom på skolen var dagen helt grei, jeg fikk tildelt Naturfagsprøven i første time og fikk 5+ på den. Er veldig fornøyd! I de to siste timene så koste vi oss skikkelig! Fransktimen gikk til film, etterfulgt av RLE timen der vi også så film. Er så deilig å bare slappe av med venner på skolen! Når skoledagen var over tok jeg og Laila bussen til Drammen. Vi var søkk våte når vi skulle inn på bussen og det gjorde ikke dagen noe bedre for å si det sån. Men vi spiste på Cafè og koste oss. Pengene ble brukt opp på julegaver, og til hittil så har jeg brukt nesten 2000 av pengene mine på julegaver. Jeg er enda ikke helt ferdig.. Men jeg kjøpte en liten ting til meg selv da, parfyme.. Jippi, så mye å glede seg over du.. Hahah, men nå skal jeg lese i boka mi. Den er faktisk utrolig spennende, handler om en jente som møter en gutt på nettet og blir kjærester. Men hun finner fort ut at han bare bruker henne! Vi snakkes!

Boka heter forresten Nyevenner.com

Hva har du gjort i dag ? Har du den samme parfymen ?


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg